1. Kako napraviti nalog na diskont.ba?



U videu Vas korak po korak vodimo kroz proces pravljenja naloga na diskont.ba.

2. Kako da pronađem ono što mi treba na diskont.ba?

U videu Vam pokazujemo kako da pretražujete diskont.ba i pronađete ono što Vam treba.


3.  Kako naručiti na diskont.ba?

Da biste mogli naručiti, prvo se morate registrovati (proces pogledajte u odgovoru na 1. pitanje), a u videu ispod vodimo Vas kroz naredni korak, tj. proces narudžbe na diskont.ba.

4. Kreirao/la sam narudžbu, ali sam pogriješio/la. Kako da je izmijenim?

Ono što možete da uradite kada Vam se tako nešto desi jeste da nas kontaktirate telefonom +387 51 248-842 ili pošaljete e-mail na adresu prodaja@diskont.ba sa zahtjevom za storniranjem narudžbe, i da nakon toga kreirate novu, kompletnu narudžbu. U tom slučaju, mi ćemo Vam stornirati onu prvu, i poslati ono što ste odabrali u drugoj, ispravljenoj narudžbi. Skrećemo pažnju da je ovo moguće u slučaju da je pošiljka fizički kod nas, odnosno da je nije preuzela brza pošta.
Dakle, ukoliko je pošiljka još uvijek kod nas moguće je napraviti ovakvu izmjenu, u trenutku kada je preuzme brza pošta ovakve izmjene više nisu moguće.

5. Zaboravio/la sam lozinku. Kako da se prijavim?

Ukoliko, iako ste registrovani korisnik, ne možete uspješno da se prijavite na našem sajtu, potrebno je da podnesete zahtjev za promjenu lozinke. To činite tako što kliknete na "Zaboravili ste lozinku".

U odgovarajuće polje unesite svoju e-mail adresu i kliknite na “Povratite lozinku”.

Nedugo zatim, stići će Vam e-mail sa linkom za potvrdu Vašeg zahtjeva. Klik na link će Vas odvesti na posebnu stranicu našeg web sajta, a istovremeno na e-mail će Vam biti proslijeđena još jedna poruka sa generičkom lozinkom. Nakon toga pokušajte ponovo da se prijavite sa e-mail adresom i lozinkom koja Vam je upravo proslijeđena. Nakon što ste se prijavili sa generičkom lozinkom možete je promijeniti i kreirati novu lozinku.


6. Kolika je cijena dostave?

Cijena dostave je 9,02 KM bez obzira na lokaciju (BiH), količinu i vrijednost proizvoda.

7. Koliko se čeka na isporuku?

 Pored svakog artikla se nalazi moguće vrijeme za čekanje, a da je to najčešće 2 radna dana.


 8. Da li mogu platiti karticom?

Ne. Budući da je internet trgovina u BiH još uvijek u povoju i da su ljudi nepovjerljivi prema domaćim online prodavnicama odlučili smo se da ponudimo najsigurniji mogući način plaćanja - plaćanje pouzećem, tj. plaćate tek onda kada dobijete proizvod i uvjerite se da je sve u redu.

9. Kako mogu da budem siguran/na da je u pošiljci upravo ono što sam naručio?

Prilikom isporuke prije nego što potpišete da ste preuzeli narudžbu i platite, možete otvoriti paket i provjeriti da li Vam je isporučen proizvod koji ste naručili.

10. Imam dodatna pitanja, kome da se obratim?

Naša korisnička podrška je dostupna 24h na live chat-u (u donjem desnom uglu, možete upisti pitanje i dobićete odgovor u najkraćem mogućem roku. Možete nas takođe kontaktirati putem naše kontakt forme, kao i putem telefona +387 51 248 842.


11. Kako garantujemo privatnost i povjerljivost naših klijenata?


Privatnost i sigurnost naših klijenata su naš prioritet. Vaše lične informacije koje ste ostavili će se koristiti isključivo u svrhe kupovine i slanja proizvoda. Informacije o našim klijentima nikada ne otkrivamo trećim licima, osim kooperantima potrebnim za obavljanje usluga (brza pošta).

12. Da li dostavljate i izvan BiH?

Trenutno je dostava moguća samo na teritoriji BiH.